minoesjka2

minoesjka's leventje

Keek van de week

imagesMijn laatst blogje is alweer van vorige maand ……….. nee, geen maand, maar een week geleden.

Ik ben lekker druk geweest en heb dus weinig achter de computer gezeten. Nieuwsgierig? Nou vooruit, hier een overzicht.

Maandag eerst telefoondienst op het vrijwilligerswerk, gelijk daarna door naar het senioren orkest. Een klarinettist van ons orkest is dirigent bij dit orkest en had 2 weken terug gevraagd of, als ik maandagmiddag vrij heb, niet mee wil komen spelen. Ik had van te voren toe gezegd om in ieder geval het concert van vrijdagmiddag 5 juli mee te doen.  Bij de eerste repetitie kwam ik er al achter dat de ideeën van de leden van dat orkest toch een generatie verder liggen dan waar ik in verkeer. De meeste leden zijn dan ook rond de 80 jaar. Leuk, maar ik wist gelijk dat, ook mijn muzikale wensen, anders liggen dan die van deze mensen. Toch is het wel weer even leuk om muziek, die ik 40 jaar terug ook speelde weer eens te spelen. Dus de hele middag gerepeteerd, thuis gekomen, gekookt en daarna niets meer.

Dinsdag was een gewoon dagje op het vrijwilligerswerk. Net als woensdag. En woensdagavond natuurlijk repetitie van mijn eigen orkest, ook de laatste voor een concert, dus het werd een latertje.

Donderdag eerst teamoverleg ook weer op het vrijwilligerswerk. Daarna ben ik even de stad in gegaan om te kijken of ik daar een witte dunne blouse kon vinden, en zo waar, ben voor een klein prijsje geslaagd. En toen was het tijd om naar het teamuitje te gaan. Teamuitje 1 wel te verstaan, deze was van het telefoonteam en volgende week heb ik een uitje van het andere team.  Eerst hebben we wat gedronken bij een collega, waarna we een stuk zijn gaan wandelen door een natuurgebied en we eindigde bij het wapen van Rhoon.  Daar hebben we heerlijk gegeten, waarna ik door een collega netjes thuis werd afgezet.

Vrijdagmiddag had ik dus een concertje met het senioren orkest. We zaten heerlijk buiten en hadden aardig wat publiek wat lekker op een terrasje met een drankje ging zitten.

Vandaag eens even alle achterstallige huishoudelijke dingen gedaan : wassen, stoffen, zuigen, soppen. En natuurlijk de boodschappen.

Nu neem ik even rust, want morgen weer een drukke dag. Een concert met ons eigen orkest in Antwerpen en daarna bij de dirigent die in Brecht (België) woont een barbeque.  Het zal een lange dag worden, maar ik weet zeker ook erg gezellig.

6 juli 2013 - Posted by | Keek op de week

7 reacties »

  1. Leuk om je keek op de week te lezen! Met als afsluiting hopelijk een geslaagde dag in Antwerpen!

    Reactie door altijdmooiweer | 7 juli 2013 | Beantwoorden

  2. Drukke maar leuke week gehad dus.

    Reactie door isis45 | 7 juli 2013 | Beantwoorden

  3. Dat klinkt als een heel drukke maar gezellige week
    Lieve gr Elisabeth

    Reactie door gewoonzoalsikben | 7 juli 2013 | Beantwoorden

  4. Al met al ben je een bezig baasje. Logisch dat je ff wat tijd voor jezelf nodig hebt! Veel plezier in Belgie…

    Reactie door Mirjam Kakelbont | 7 juli 2013 | Beantwoorden

  5. Veel plezier in antwerpen! Leuke stad is dat!!

    Reactie door Mich | 7 juli 2013 | Beantwoorden

  6. Wat een mazzel met het weer vandaag. Je zit nu lekker te smikkelen.

    Reactie door Marja | 7 juli 2013 | Beantwoorden

  7. Een drukke week zo gehad. Hoop dat het leuk was in Antwerpen, jullie hadden in ieder geval mooi weer.

    Reactie door gewoonanneke | 8 juli 2013 | Beantwoorden


Geef een reactie

Volg

Ontvang elk nieuw bericht direct in je inbox.

Doe mee met 67 andere volgers

