minoesjka2

minoesjka's leventje

De doos – vervolg

Vandaag was het zover!!  De doos mocht open ………………. en wat zag ik ? Sni.ckers, snic.kers en nog eens sni.ckers.

001006

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ik had er al min of meer op gerekend, en het klopte!  Waar ik trouwens wel blij mee ben is dat er heel veel mini’s bij zitten.  Maar wisten jullie dat er zoveel verpakkingen van deze candybar te koop waren? Ik dus niet.

snickers1 002Waar ik wel blij mee ben is dat elke afmeting van de candybar in mijn puntenlijst van de ww staat. De grote repen zal ik in kleine stukjes snijden en zo kan ik dan toch netjes binnen mijn punten blijven. Een mini is 3 punten, en laat ik nu net 3 punten maximaal per dag mogen “snoepen” Dat gaat dus helemaal goed komen, en ………………….. morgen gezellig wat mee nemen naar het werk.

Vanavond vast een miniatuur genomen, dat ging nog wel, ik heb het immers niet gekregen om naar te kijken   hahaha

 

8 april 2013 - Posted by | Gratis

13 reacties »

  1. Ohh jeetje dit zou ik dus niet in huis moeten hebben ,ik zou er niet af kunnen blijven .Ik wist niet dat er zoveel verschillende waren!!

    Reactie door gewoonzoalsikben | 8 april 2013 | Beantwoorden

  2. Ik zou er echt niet af kunnen blijven hoor! Knap dat jij er zo mee omgaat!

    Reactie door Voetje | 9 april 2013 | Beantwoorden

  3. Jij hebt een vooruitziende blik hahaha ;-)
    Ik zou ze ook uitdelen anders zijn die kilootjes die ik kwijt ben zo weer terug

    Reactie door V☺nnieb | 9 april 2013 | Beantwoorden

  4. mmmm een doos vol chocola… al knap dat je hem zolang dicht heb gehouden, zou ik niet kunnen. vee te nieuwschierig hihi

    Reactie door Sannie | 9 april 2013 | Beantwoorden

  5. Ze zullen wel blij met je zijn op je werk :-). Maar alles met mate, dan komt het wel goed.

    Reactie door isis45 | 9 april 2013 | Beantwoorden

  6. Goed die sterke wil van je en geniet van je 3 punten snackbar :D

    Reactie door roadlaura1969 | 9 april 2013 | Beantwoorden

  7. niet te eten!!!!!
    hier zou die doos regelrecht naar de jongste gaan :)

    Reactie door hannekelivehanneke | 9 april 2013 | Beantwoorden

  8. Whaahahaha waar je al een beetje bang voor was dus. Inderdaad wel veel verpakkingen.
    Ach.. je gaat er volgens mij heel goed mee om Minoesjka, uitdelen en zelf iedere dag een klein stukje. Dit zou voor mij geen straf zijn trouwens, ik houd niet van snickers…;-)
    Dat je al ruim 7 kilo kwijt bent, echt hartstikke goed!

    Reactie door Trees | 9 april 2013 | Beantwoorden

  9. :-)

    Reactie door altijdmooiweer | 9 april 2013 | Beantwoorden

  10. Eigenlijk al bij een ander verhaal over gehad… Sterkte er mee haha zou voor mij niets zijn of ik zou ze meteen weg moeten geven…..

    Reactie door gewoonanneke | 11 april 2013 | Beantwoorden

  11. Oooooohhhhhh wat een verrassing! En leuk!!!

    Reactie door Mich | 13 april 2013 | Beantwoorden

  12. Ik zou ze allemaal weggeven. In één keer. Want anders weet ik precies hoe het gaat… ik zou ze allemaal opvreten op onbewaakte ogenblikken.

    Reactie door platoonline | 18 april 2013 | Beantwoorden

  13. Goed van je dat je zo rekening houd met je punten!

    Reactie door Caroline | 18 april 2013 | Beantwoorden


Geef een reactie

Volg

Ontvang elk nieuw bericht direct in je inbox.

Doe mee met 70 andere volgers

