minoesjka2

minoesjka's leventje

Boekenweek

Boekenweek 001Van 16 t/m 24 maart  is het boekenweek.  En al jaren ben ik daar meestal als de kippen bij.

Bij aanschaf van boeken voor minimaal 12,50 euro krijg je het boekenweek geschenk, dit jaar geschreven door Kees van Kooten. Dit boekenweek geschenk is niet alleen om te lezen, maar is op 24 maart ook te gebruiken als treinkaartje.

Maar ja, wat doe je, als je met jezelf hebt afgesproken dat je dit jaar geen boeken zal kopen?

Die afspraak met mezelf heb ik even voor de tweede keer en hopelijk voor de laatste keer dit jaar op zij gezet. Ik had zoveel goeds over het boekje van Kees van Kooten gehoord, dat ik er erg hebberig van werd. Ik heb ondertussen al een heel rijtje boekenweek geschenken staan en daar mocht die van 2013 toch niet aan ontbreken.

Om het te krijgen heb ik een psychologische thriller en een roman gekocht. Weet zeker dat ik hier weer heerlijke uren leesplezier aan ga beleven.

Boekenweek 002

16 maart 2013 - Posted by | Lezen

9 reacties »

  1. Nou je hebt het nog bescheiden gehouden, volgens mij kon je dat boekje van Kees van Kooten toch ook in de bieb krijgen als je boeken leent, weet het niet zeker hoor. Maar jij hebt lekker weer wat te lezen zo.

    Reactie door gewoonanneke | 16 maart 2013 | Beantwoorden

  2. Ik heb me ook ‘laten gaan’ en het laatste boek van Catherine Pancol besteld want die zouden naar het schijnt niet meer gedrukt worden

    Reactie door Voetje | 17 maart 2013 | Beantwoorden

  3. Nou dat heb je dus mooi te pakken Minoesjka! Ach heel af en toe mag je best afwijken van je plannen!
    Ik heb het boek van SJ Watson toevallig gisteren gedownload voor de e-reader… ben erg benieuws! Veel leesplezier!

    Reactie door Trees | 17 maart 2013 | Beantwoorden

  4. Ik heb ze geen van allen gelezen, maar ik wens je er veel plezier mee!😉

    Reactie door Gert Jan | 17 maart 2013 | Beantwoorden

  5. Je mag je af en toe best trakteren hoor, ik weet dat jij het best binnen de perken kan houden. Veel lees plezier!

    Reactie door isis45 | 18 maart 2013 | Beantwoorden

  6. lekker vooruitzicht, geniet er van!

    Reactie door hannekelive | 19 maart 2013 | Beantwoorden

  7. Ahhh…de Bakkersdochter heb ik vd week ook gekocht en ben ik er gisteren in begonnen, mijn verwachtingen zijn hoog over dit boek! Veel leesplezier!

    Reactie door ♥Inge♥ | 20 maart 2013 | Beantwoorden

  8. Veel leesplezier gewenst. Helaas gaat van Kooten deze keer aan me voorbij. Geen boeken meer voor mij. Er moet gespaard om het pensioengat te dichten.

    Reactie door platoonline | 20 maart 2013 | Beantwoorden

  9. via via kreeg ik de verrekijker: heel leuk dat Kees het vroeger een verderkijker noemde, deden mijn kids ook:)

    Reactie door hannekelive | 23 maart 2013 | Beantwoorden


Geef een reactie

Volg

Ontvang elk nieuw bericht direct in je inbox.

Doe mee met 76 andere volgers

