minoesjka2

minoesjka's leventje

DiDi : verhuizen

Soms zijn de mensen wel jaloers

maar groter wonen kan ik niet

en dat is wat de mensheid dan niet ziet

en mensen willen ook wel eens vergeten

dat ik de hele dag loop te slepen

slak

Maar, verhuizen hoef ik niet

want zoals je zelf wel ziet

neem ik mijn huisje altijd mee

en noem het huisje wel te vree

Dinsdag is Didi-dag, oftewel Dichters Op Dinsdag, een gedicht van jezelf of een ander over het thema dat Melody elke dinsdag op haar blog bekend maakt

5 februari 2013 - Posted by | DiDi + Zing-zo

8 reacties »

  1. HIj is leukkkkkk (ehhh regeltje 4 is foutje ingesloten volgens mij?)

    Dank je wel meis, ik heb je bijdrage gelinkt. Raar dat je mijn didi niet ziet staan…

    Reactie door ♫ Mel☺dy ♫ | 5 februari 2013 | Beantwoorden

  2. Wat een leuke Minoesjka echt goed gevonden een echte huisje wel te vree is het beestje niet tevreden dan neemt die lekker alles mee ;-)

    Reactie door roadlaura1969 | 5 februari 2013 | Beantwoorden

  3. Wat een ontzettend leuk gedichtje Minoesjka, als de mens ook zo over de woonruimte waarin ze leven dachten dan zaten er heel veel tevreden mensen in hun huis(je)!…

    Liefssssss, Hanny

    Reactie door friesenfruitig48 | 6 februari 2013 | Beantwoorden

  4. Wat schattig en dan dat plaatje erbij…

    Reactie door VoorHetBlogGezet | 6 februari 2013 | Beantwoorden

  5. Leuk gedaan, Minoesjka. Ik kan boven mijn voordeur ook wel slakkenhuis zetten. Het is niet groot maar het past me prima.

    Reactie door platoonline | 7 februari 2013 | Beantwoorden

  6. Wat een leuk gedichtje :)

    Reactie door Voetje | 8 februari 2013 | Beantwoorden

  7. Een heel leuk gedichtje! En een klein knus huisje lijkt me heerlijk! We wonen hier in de winter ook op 40 m2 en dat gaat prima! Nu in Holland nog ;-).

    Reactie door Trees | 8 februari 2013 | Beantwoorden


Geef een reactie

Volg

Ontvang elk nieuw bericht direct in je inbox.

Doe mee met 70 andere volgers

