minoesjka2

minoesjka's leventje

Uit mijn kast uitdaging

Degene die mijn volgen, weten ondertussen wel dat ik graag lees.

Ik volg ook bloggers die dat ook doen, en een daarvan is Plien. Zij leest veel meer dan ik, en schrijft daarvan dan hele duidelijke recenties. Dat heeft er al diverse keren voor gezorgd dat ik een boek op mijn verlanglijstje heb gezet.

Plien constateerde dat zij, net als ik trouwens, nog diverse ongelezen boeken in de boekenkast heeft staan en verzon daarop een nieuwe uitdaging voor het nieuwe jaar.

uitmijnkastIn 2013 een van te voren afgesproken aantal boeken uit je eigen boekenkast lezen en zij noemt dit de uit mijn kast uitdaging.

  • Starter – 5 boeken
  • Rustig aan – 10 boeken
  • Niet slecht – 15 boeken
  • Wat goed – 20 boeken
  • Wow – 25 boeken
  • Topper – 30 boeken

Ikzelf lees niet zo snel dus houd het bij : Rustig aan .  Ik ga dus voor 10 boeken uit eigen kast in 2013. Ik zal daar binnenkort een aparte pagina voor aanmaken om het bij te gaan houden.

Mijn oude boek is bijna uit, dus dat kom mooi uit, waarschijnlijk op 1 januari kan ik aan het eerste boek van mijn uitdaging beginnen.

Lijkt het je leuk om mee te doen? Ga dan even bij hier kijken.

29 december 2012 - Posted by | Lezen, Uitdagingen

4 reacties »

  1. Wat leuk!:) Succes!

    Reactie door Plien | 30 december 2012 | Beantwoorden

  2. Succes!

    Liefs

    Reactie door Caroline [DreamLoveLife] | 30 december 2012 | Beantwoorden

  3. Ik heb al gereageerd bij Plien en er een blogje over geschreven. Ik ga ook meedoen:)

    Reactie door Voetje | 1 januari 2013 | Beantwoorden

  4. In 2011 en ook in 2012 deed ik mee aan de reading challenge. 20 boeken in een jaar lezen. In 2011 lukte dat met gemak, ondanks dat ik niet snel lees. In 2012 lukte het niet😦 nu doe ik daar niet meer aan mee. Maar voor jou, succes😉

    Reactie door V☺nnieb | 1 januari 2013 | Beantwoorden


Geef een reactie

Volg

Ontvang elk nieuw bericht direct in je inbox.

Doe mee met 75 andere volgers

